הפקת ימי גיבוש

הפקת ימי גיבוש עם רוז הפקות

כחברת הפקות התמחה בימי גיבוש אנו צריכים לחשוב על הדברים החשובים לכם, מהן מטרות יום הגיבוש? כיצד ניצור אינטראקציה מושלמת בין כל המחלקות בחברה? מהן ההפעלות שברצוננו לשלב ביום גיבוש זה?

מתכננים יום גיבוש?

אנו נתאים עבורכם תכנית ליום גיבוש מלא חוויות וטעמים: ארוחת בוקר עשירות במגוון בתי קפה כשרים ברחבי הארץ או פריסה איכותית בטבע , משחק גיבוש משימות או סיור טעימות בשווקים מובילים בארץ, סיור מרתק עם תוכן איכותי המשלב את ההיסטוריה של ארץ ישראל ועריה, מגוון סדנאות בנושאים אשר יותאמו לאופי הקבוצה ותקציבה, וכמובן מגוון ארוחות כשרות ועשירות במסעדות איכותיות או פריסת אסאדו ברביקיו ביער מוצל וכו’ .

והכול בליווי צוות הפקה מקצועי ומיומן בשילוב מורי דרך ובשיתוף עסקים מקומיים.

יום גיבוש לעובדים הכולל המון אטרקציות חדשניות ופעילויות מגבשות מפיקים עם חברת הפקת ימי גיבוש בעלת ניסיון של 15 שנות הצלחה ומאות ימי גיבוש מוצלחים.

אנחנו מתמחים בארגון יום גיבוש לחברות וארגונים ברחבי הארץ ושואפים להיות המקצועיים ביותר בתחום להשאיר אתכם תמיד עם טעם של עוד בציפייה ליום הגיבוש הבא.

צוות המפיקים שלנו יבנה את לוחות הזמנים ביום הגיבוש בתשומת לב אמיתית, יבין את הצרכים והדרישות שלכם ולהגשים לכם את החלומות והרצונות והכול בהתאמה לתקציב ולגודל הקבוצה, לנו הידע והכלים להפיק לכם יום גיבוש לעובדים חוויתי ומגבש ובליווי אישי וצמוד של צוות המפיקים שלנו.

לפרטים נוספים
לפרטים נוספים
Share on Facebook