פעילויות פנים וחוץ

הפקת פעילויות פנים וחוץ odt & idt עם רוז הפקות

כחברת הפקות התמחה בפעילויות פנים וחוץ odt & idt   אנו מציעים עבורכם מגוון סדנאות ופעילויות בשטח או בחללים סגורים כגון אולמות בחברה, אולם אירועים, כנס חיצוני, נופש חברה או בתוך הארגון לדוגמא מחסנים, משרדים, חדרי אוכל או כול חלל אשר תקצו עבורנו.

הפעילות מתוכננת כרצף הדרגתי של משימות אישיות וקבוצתיות, אשר במהלכה חברי הקבוצה מתנסים באתגרים מגוונים בטבע או בסביבה אורבנית שתתואם לקבוצה או לארגון.

אלמנט האתגר מוביל את הקבוצה מגבולות היכולת המוכרים לה אל עבר התנסויות חדשות המאפשרות גיבוש בין חברי הקבוצה  ובכך מיצוי טוב יותר של הפוטנציאל האישי והקבוצתי הפנים ארגוני.

מתכננים פעילות פנים או חוץ בארגון ? odt or idt

חברת רוז הפקות  מזמינה אתכם לפעילות  פנים או חוץ מקוריות ומאתגרות  – המשלבות בין הרצון ליצור כיף לקבוצה לבין הצורך לגבש ולהעמיק את תחושת השייכות לארגון או החברה.  אנו גם בונים פעילות שנכתבת ומותאמת במיוחד עבורכם, על פי צרכי החברה, תקציבה, כמות המשתתפים והמיקום בארץ.

פעילות זאת מוטמעת בתוך יום כיף או יום גיבוש בשילוב עם אלמנטים נוספים כגון: הסעות, ארוחות בוקר, פעילויות פאן, ארוחות צהרים או כפעילות עצמאית המשתלבת בתוך יום הגיבוש שלכם בכל מיקום שתיבחרו.

צוות המנפיקים שלנו יבנה את הפעילות  בתשומת לב אמיתית, יבין את הצרכים והדרישות שלכם ולהגשים לכם את החלומות והרצונות והכול בהתאמה טיילור מייד, לנו הידע והכלים להפיק לכם את הפעילות פנים או חוץ לעובדים בצורה המשולמת המשלבת חווית ופאן טהור ובליווי אישי וצמוד של צוות המפיקים שלנו.

לפרטים נוספים
לפרטים נוספים
לפרטים נוספים
לפרטים נוספים
לפרטים נוספים
לפרטים נוספים
Share on Facebook