את אתרי הקבוצה כבר הכרתם?

מקבוצת רוז הפקות אירועים

אירועים, ימי כיף וגיבוש, נופשים בארץ ובחו״ל, כנסים והשקות

underline-img

אנו דואגים לקריאייטיב ולהפקת האירוע,

ואתם תדאגו רק להנות

אתם במרחק קליק אחד

שלחו פנייה במאצעות הטופס המקוון ונדאג לחזור אליכם במהרה

מאמרים מהתחום

underline-img
לפרטים נוספים
לפרטים נוספים
לפרטים נוספים

רוז הפקות אירועים

עולם האירועים ממשיך להתפתח וליצור קרקע חדשה המעניקה יצירתיות וחדשנות לאירוע הכי חשוב בחייכם. כל לקוח מצפה בסופו של דבר שהאירוע שלו יהיה הייחודי והמקורי ביותר, בשונה מהאירועים אותם חווה עד כה. אין ספק כי אירוע יצירתי ומוצלח ניתן לעשות רק מתוך אהבה למקצוע, תוך כדי הפעלת שיקולי דעת מקצועיים ורצון להגשים ללקוח את החלום שראה בחזונו.רוז הפקות אירועים רואים בכל הפקה אתגר חשוב שיש ליצור ממנו מציאות ולאפשר ללקוח ליהנות מהרגעים הכי יפים בחיים, כאשר הוא סמוך ובטוח שצוות ההפקה לא יאכזב אותו. אורן ותומר רוזנק, מקימי חברת רוז הפקות אירועים מעניקים משמעות חדשה לכל אירוע חדש, ביצירת קונספט אחר עם תוכן שמשתנה בכל אירוע ומביא עימו אתגרים חדשים.

הפקה עם קונספט

כאמור, הפקת אירועים בראש ובראשונה תלויה בקונספט העיקרי עליו מחליט הצוות היצירתי, תוך כדי הקשבה מלאה לרצונות הלקוח והעתקת החלומות שלו למציאות. הלקוח מספק לחברת ההפקות את התוכן המרכזי, מטרת האירוע, האורחים ויחד עם זאת מספר את כל רצונותיו מהאירוע. משם, צוות ההפקה לוקח לידיו את המושכות וממשיך באותו קו מנחה ליצירת חוויות מרגשות, אווירה חמה וכמובן הרבה שמח. רוז הפקות אירועים קיימת למעלה מ- 8 שנים ורואה בהצלחת האירוע כחזון גדול שיש להגשים, יחד עם צוות מרשים ומקצועי בעל ניסיון, היא מצליחה לעשות את הבלתי יאומן ואוגרת עם השנים הצלחות נוספות של החברות המובילות במשק וכמובן של אנשים פרטיים.

מפיקים כל סוג של אירוע

הפקת אירועים מוצלחת דורשת הרבה סובלנות, ידע, מיומנות וכמובן כישרון, שבזכותו רוז הפקות היא אחת מחברות ההפקה הטובות בארץ, שמצליחות לחדש, לעדכן ולרענן את עולם האירועים. מפיק אירועים מקצועי יהיה מסוגל להפיק כל סוג של אירוע, אם אירוע פרטי, אירועים עסקיים, כנסים, אירוע השקה, אירוע חברתי, מסיבת גיבוש, נשף, אירוע יוקרה ועוד מגוון הפקות שרוז הפקות מציעה. מפיק אירועים של רוז הפקות זקוק למספר מאפיינים בכדי להגשים את החזון של הלקוח: אופי הלקוח, אופי האורחים, סוג האירוע ומסגרת התקציב. בעזרת כל המאפיינים, הוא יידע בדיוק כיצד האירוע ייראה, אפילו לפני שהוא התקיים.

חתונה של פעם בחיים

רוז הפקות מתמחה במגוון תחומים, בניהם הפקת חתונה, המהווה את האירוע החשוב ביותר בחייהם של בני הזוג, אשר מקווים ליצור את חתונת החלומות שלהם, תוך כדי חילוקי דעות והחלטות שנעשות ברגע. חברת רוז הפקות אירועים מבטיחה להעניק ייעוץ אובייקטיבי ומקצועי, עם מתן תשומת לב אישית, בכדי להוציא לפועל אירוע מרגש שיצליח להביא לידי ביטוי את האופי של בני הזוג ולהימנע מחיכוכים מיותרים. אין ספק כי הפקת חתונה צריכה להיות הפקה מדויקת ומוקפדת לפי זמנים ולפי דרישותיהם של בני הזוג. חברת רוז מתחייבת ליצור אירוע בלתי נשכח שאין דומה לו ויחד עם זאת מספקת שירותי קייטרינג, שירותי בר, שירותי מוסיקה והגברה, עיצוב האירוע, צילום, אטרקציות וכל מה שתבקשו בכדי שנוכל להגשים עבורכם את החלום, למענו אנחנו כאן !

Share on Facebook